Informacja z Biura Terenowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Proszowicach Print
Tuesday, 27 October 2020 11:02

Szanowni Państwo,

od 26 października br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Proszowicach jest niedostępna. Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w:

  • ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta
  • ZUS Inspektorat Kraków - Krowodrza
  • ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki
  • ZUS Inspektorat Kraków - Podgórze

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

 

Z wyrazami szacunku

Monika Suder

Koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie

Wydział Organizacji i Analiz

ul. Pędzichów 27,

31-080 Kraków

Last Updated on Wednesday, 28 October 2020 11:23