Informacja z Biura Terenowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Proszowicach |
![]() |
Tuesday, 27 October 2020 11:02 |
Szanowni Państwo, od 26 października br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Proszowicach jest niedostępna. Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty. Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w:
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Z wyrazami szacunku Monika Suder Koordynator ds. komunikacji społecznej i edukacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie Wydział Organizacji i Analiz ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków |
Last Updated on Wednesday, 28 October 2020 11:23 |