Ogłoszenie Burmistrza Print
Wednesday, 19 January 2022 13:09

OGŁOSZENIE BURMISTRZA

Miasta i Gminy Koszyce

W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiologiczną kraju, szybkim wzrostem liczby nowych zakażeń COVID-19 Urząd Miasta i Gminy Koszyce oraz jednostki organizacyjne mające siedzibę w budynku urzędu funkcjonują do odwołania w trybie zamkniętym.

W związku z tym dokumenty należy składać:

  • do urny znajdującej się przed wejściem głównym budynku Urzędu
  • pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Koszyce, ul. Elżbiety Łokietkówny 14, 32-130 Koszyce
  • mailowo na adres – This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  • przez system ePUAP

Kontakt telefoniczny:

Urząd Miasta i Gminy Koszyce: tel. 41 35 14 048, 41 35 14 115, 41 35 14 012, fax 41 35 14 052

Numery wewnętrzne:

  • sekretariat - wew. 100 lub bezpośrednio 413854600
  • Biblioteka - wew. 101 lub bezpośrednio 413854601
  • MiGOPS - 117 lub bezpośrednio 413854617
  • MiGOPS , świadczenia rodzinne - wew. 102, 114 lub bezpośrednio 413854602, 413854614
  • Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności, bezpieczeństwo - wew. 113 lub bezpośrednio 413854613
  • Finanse – 109, 115, 119, lub bezpośrednio 413854609, 413854615, 413854619
  • Podatki i opłaty lokalne - wew. 104 lub bezpośrednio 413854604
  • Podatek od środków transportowych, działalność gospodarcza – wew.105 lub bezpośrednio 413854605
  • Fundusz sołecki – wew. 202 lub bezpośrednio 413854622
  • Ochrona środowiska, odpady, czyste powietrze, kanalizacja, wodociągi , wycinka drzew – wew. 108 lub bezpośrednio 413854608
  • Budownictwo – wnioski o WZiZT, zaświadczenia z planu zagospodarowania przestrzennego – wew. 108 lub bezpośrednio 413854600
  • Drogi i zamówienia publiczne – wew. 110 lub bezpośrednio 413854610
  • Oświata, organizacje pozarządowe - wew. 111 lub bezpośrednio 413854611

Dopuszcza się, załatwianie niezbędnych spraw klientów na parterze budynku, z zachowaniem reżimu epidemiologicznego ( maseczki, rękawiczki, dystans ) z zakresu:

  1. rejestracji stanu cywilnego;
  2. ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  3. pomocy społecznej;